موقع القديس العظيم ابونا سمعان الانبا بولا
موقع القديس العظيم ابونا سمعان الانبا بولا يرحب بكم للتسجيل فى الموقع اضغط على زر التسجيل

موقع القديس العظيم ابونا سمعان الانبا بولا

دينى

البوابةالرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخولمكتبة الصور
نشكر كل من ساهم فى الموقع وكل من شارك فية من موضوع وكل من اخذنا منة موضوعات الرب يعوض تعب محبتهم
الموقع غير مسئول عن الاعلانات و نافذة الموضوعات المتماثلة فهى تابعة للشركة المصممة للموقع ونرجو عدم نشر اى كلام لا يليق بتعليم المسيح

شاطر | 

شفاعة ابونا سمعان تتحدى كل المعايير

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
AH

مُساهمةموضوع: شفاعة ابونا سمعان تتحدى كل المعايير   الأربعاء أغسطس 11, 2010 10:38 pm

تحكى احد اعضاء الجروب ابونا سمعان

انا طالبه في كلية الهندسه تالته مدني انا ماسمعتش عن ابونا سمعان الا قريب انا كان عندي ماده اسمها خرسانه كانت صعبه وطويله ومكنش قدامها اي يوم للمذاكره فدخلت الامتحان كان حوالي 4 اسئله حليت سؤال ونصف فقط من الاربع اسئلة وللاسف السؤال اللي حليته اكتشفت انى حليته غلط فتاكدت اني شايله الماده لان من الامتحان كلة ما حليتش فيه الا نصف سؤال اللي صح لكن لما عرفت ابونا سمعان وطلبت شفاعته للماده دي فوجئت اني عديت في الماده دى ودا طبعا معجزة بكل المقاييس وكمان نجحت وجبت تقدير عام جيد

شفاعة ابونا سمعان تتحدى كل المعايير
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1