موقع القديس العظيم ابونا سمعان الانبا بولا يرحب بكم للتسجيل فى الموقع اضغط على زر التسجيل

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

موقع القديس العظيم ابونا سمعان الانبا بولا يرحب بكم للتسجيل فى الموقع اضغط على زر التسجيل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ابونا سمعان ارسل لها 8 درجات رأفة

ابونا سمعان ارسل لها 8 درجات رأفة Empty ابونا سمعان ارسل لها 8 درجات رأفة

مُساهمة  koko السبت أغسطس 21, 2010 6:21 pm

تحكى احد اعضاء جروب ابونا سمعان

بجد انا مش عارفة اوصف اللي حصل معي انا حصلت لي معجزة جامدة اوى ببركة ابونا سمعان والقديسة ريتا والبابا كيرلس ومارجس والانبا كاراس ,انا كنت بعيد سنة اولي في الكلية بكل المواد وشليت مادتين من الترم الاول وكان لازم انجح صافي الترم التانى او اطلع فية بمادة واحدة بالكتيرررر علشان عدى السنة دى وظهرت النتيجة الترم التانى ولقيت نفسي شايلة 4 مواد فطلبت ابونا سمعان و الحمد لله كلهم اترفعوا ببركة ابونا سمعان لان كنت جايبة في ال 4 مواد 8 والنجاح من 10 وعلي علمى ان فيه 4 درجات رأفة اكيد ماكنوش هينفعوا معايا لانى محتاجة 8 درجات رأفة عشان انجح واللي ماكنتش اعرفوا ان الواحد لما بيعيد السنة بيبقي عنده 8 درجات رأفة مش 4
يعني ربنا ارسل لي ما احتاجه بالضبط لاعدي في هذه السنة رغم اني مذاكرتي كانت قليلة اوى,شكرا للرب ولقديسه ابونا سمعان
منقول
koko
koko

- مواضيع مماثلة