موقع القديس العظيم ابونا سمعان الانبا بولا
موقع القديس العظيم ابونا سمعان الانبا بولا يرحب بكم للتسجيل فى الموقع اضغط على زر التسجيل

موقع القديس العظيم ابونا سمعان الانبا بولا

دينى

البوابةالرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخولمكتبة الصور
نشكر كل من ساهم فى الموقع وكل من شارك فية من موضوع وكل من اخذنا منة موضوعات الرب يعوض تعب محبتهم
الموقع غير مسئول عن الاعلانات و نافذة الموضوعات المتماثلة فهى تابعة للشركة المصممة للموقع ونرجو عدم نشر اى كلام لا يليق بتعليم المسيح

شاطر | 

اشكرك ياالهى على حبك الذى ليس له نهاية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: اشكرك ياالهى على حبك الذى ليس له نهاية   الأربعاء مايو 07, 2014 3:38 am

انا باشكر ابونا سمعان الانبا بولا من عمق قلبى انه بيستجيب لى انا الخاطى . انا اول امبارح كان الشغل قليل اوى و المفروض يكون كويس علشان اجازة الاسبوع و كنت قاعد قلقان اوى لان كان خلاص فاضل حوالى ساعة و نقفل و كنت عملت فلوس قليلة ليوم زى ده و صدقونى انا مجرد ماتكلمت مع ابونا سمعان الانبا بولا و قلتله روحنى فرحان و برزق كويس و لقيت كام زبون دخله و دفعوا كويس و روحت فعلا فرحان و الرزق كان حلو . انا بشكر ماما العدرا و ابونا سمعان الانبا بولا و ابونا فلتاؤس السريانى و رئيس جند السموات الملاك ميخائيل و الانبا تكلا و مارجرجس و ابو سيفين و تماف ايرينى و الامير تادرس الشطبى و القديس ابسخيرون القلينى و مارمينا و البابا كيرلس السادس و البابا شنودة الثالث و الانبا كاراس السائح و الانبا نفر السائح و كل القديسين و القديسات و الملائكة على كل الى بيعملوه معايا انا الحقير . اطلبوا دائماً سريع الندهة ابونا سمعان الانبا بولا فى كل شئ و رب المجد يسوع المسيح يفرح قلبكم بشفاعته امين.

اشكرك ياالهى على حبك الذى ليس له نهاية
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1