موقع القديس العظيم ابونا سمعان الانبا بولا يرحب بكم للتسجيل فى الموقع اضغط على زر التسجيل

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

موقع القديس العظيم ابونا سمعان الانبا بولا يرحب بكم للتسجيل فى الموقع اضغط على زر التسجيل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

باشكرك ياربى يسوع المسيح على كل احساناتك علي انا الخاطى

باشكرك ياربى يسوع المسيح على كل احساناتك علي انا الخاطى Empty باشكرك ياربى يسوع المسيح على كل احساناتك علي انا الخاطى

مُساهمة  زائر الخميس مايو 22, 2014 5:42 am

انا عايز ققلكم انى بحب ابونا سمعان الانبا بولا قوى قوى علشان ابونا سمعان بيشفق علي انا الخاطى بشفعاته عنى امام رب المجد يسوع المسيح. انا امبارح و اول امبارح اول مرحت شغلى اتكلمت مع ابونا سمعان الانبا بولا و قلتله انت عارف يا ابى ان الشغل فى اول الاسبوع و ايام الاسبوع العادية بيبقى الشغل بيبقى ضعيف قوى فقلتله انا عايز اروح فرحان زى كل يوم و برزق كويس كمان و استرنى و ادينى نعمة فى عيون صحاب الشغل و فعلا المول كان فاضى خالص بس مش عارف الناس كانت بتجيلى منين لدرجة الناس مكنتش بتاخد حاجة واحدة كانوا بيخده بالاتنين و التلاتة و فى حد اخد تسع حاجات و فعلا روحت فى اليومين و انا مبسوط و برزق كتير قوى اكتر من الى اانا عايزه و شكرت ربنا يسوع المسيح له كل المجد على كل خيره على انا الخاطى بشفاعات و صلاوات ماما العدرا و ابونا سمعان الانبا بولا و ابونا فلتاؤس السريانى و الانبا تكلا و رئيس جند السماوات الملاك ميخائيل و مارجرجس و ابو سيفين و تماف ايرينى و القديس ابسخيرون القلينى و الامير تادرس الشطبى و مارمينا و البابا كيرلس السادس و البابا شنودة الثالث و الانبا كاراس السائح و الانبا نفر السائح و كل القديسين و القديسات و الملائكة . اطلبوا دائما ابونا سمعان الانبا بولا سريع الندهة فى كل امور حياتكم و رب المجد يسوع المسيح يستجيب لصلواته و شفعاته عنكم فى كل حين امين.

زائر
زائر

- مواضيع مماثلة