موقع القديس العظيم ابونا سمعان الانبا بولا يرحب بكم للتسجيل فى الموقع اضغط على زر التسجيل

أخبرا نجحت

اذهب الى الأسفل

أخبرا نجحت

مُساهمة  Jesus's Daughter في الخميس أكتوبر 23, 2014 4:33 am

دخلت امتحان المعادله مرتين و لم أنجح رغم اني كنت مذاكرة كويس جدا و بالذات تاني مرة كنت مجاوبه كويس جدا و توقت مش بس النجاح وانما التفوق!! لم أكن أريد دخول الأمتحان مرة أخرى مع العلم ان المرة الثالثة بتكون أخر محاولة و اذا لم أنجح بيقفوا الملف الخاص بي لحين أخذ كورس بحوالي 8000 $ و كان في ولاية غير التي أنا فيها!!
قررت دخول الأمتحان للمرة الثالثة و الأخيرة و قلت  يا رب أ رجوك اغفر لي خطيتي الكبيرة جدا جدا ولا تجازيني حسب أعمالي أنا لا أساوي شيئا بدونك
و قلت لو منجحتش هغير المجال و انسى تعب شهادت مصرو تشفعت بالأنبا موسى الأسود و أبونا سمعان...
دخلت الأمتحان و هذه المرة كان صعب جدا جداو رحت الكنيسة بعد الأمتحان و بكيت وأنا بعاتب ربنا و أقول انت عارف انها اخر مرة ليه كده؟؟!!
و يوم النتيجة علشان مفقدش سلامي فتحت الموقع الخاص بأبونا سمعان الأنبا بولا و قعدت أقرا و كنت أقول لو نجحت يا أبونا هسجل المعجزة على الموقع عشان ناس أكتر تعرفك و تتشفع بيك
و طلبت من زوجي هو اللي يفتح النتيجة من عمله و يتصل اذا كنت نجحت  و اذا لم أنجح يبعت رسالة....و اذا بزوجي يتصل و يقول مبروك نجحت!! فضلت أبكي و أشكر ربنا والأنبا موسى الأسود و أبونا سمعان و ذهبت أعمل تمجيد في الكنيسة لأني نجحت في المرة اللي الأمتحان كان صعب فيها جدا و كانت أخر فرصة!! ليتمجد الله في قديسيه.

Jesus's Daughter

عدد المساهمات : 1
تاريخ التسجيل : 22/10/2014

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى