موقع القديس العظيم ابونا سمعان الانبا بولا يرحب بكم للتسجيل فى الموقع اضغط على زر التسجيل

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

موقع القديس العظيم ابونا سمعان الانبا بولا يرحب بكم للتسجيل فى الموقع اضغط على زر التسجيل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ابونا سمعان تانى يوم من طلبى جاب لى العريس المناسب‏

ابونا سمعان تانى يوم من طلبى جاب لى العريس المناسب‏ Empty ابونا سمعان تانى يوم من طلبى جاب لى العريس المناسب‏

مُساهمة  AH الأربعاء أبريل 06, 2011 6:19 pm

حكى احد اعضاء الجروب ونص رسالتها :
انا حبيت بس ارد ولو جزء صغير اوى من جميل ابونا سمعان اللى مهما قلت مش ممكن اوفى جميله بس من فضلك بلاش ذكر الاسم
المعجزه بتبدا من اول ماقريت الرساله اللى بتقول ابونا سمعا...ن سريع الاستجابه والانسه صاحبه العربيه اللى ابونا سمعان ساعدها فى بيع عربيتها
انا قلت لابونا سمعان انت سريع الاستجابه بالشكل ده ..... طيب فرح قلب بنتك وفرح قلب مامتى بعد تجربه كانت صعبه علينا ..... وفعلا ابونا سمعان كان سريع الاستجابه تانى يوم مباشرة اتقدملى انسان محترم اوى وانا بجد كنت مستغربه جدا ..... ولما قابلته ارتحتلو جدا جدا ..... وبجد ابونا سمعان لما بيعمل حاجة بيعملها حلوه اوى
انا بجد بشكره على الانسان ده وبتمنى تذكرونا فى صلواتكم علشان ربنا يكمل على خير
ملحوظه: لما كانت بتقابلنا مشاكل وصعوبات قبل الخطوبه كان مفيش ثوانى صغيره وتتحل كل حاجة ونرجع زى الاول واحسن كمان
انا بجد بشكرك جدا يا ابونا سمعان واطلب منك دايما تذكرنى امام عرش النعمه
AH
AH

- مواضيع مماثلة