موقع القديس العظيم ابونا سمعان الانبا بولا
موقع القديس العظيم ابونا سمعان الانبا بولا يرحب بكم للتسجيل فى الموقع اضغط على زر التسجيل

موقع القديس العظيم ابونا سمعان الانبا بولا

دينى

البوابةالرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخولمكتبة الصور
نشكر كل من ساهم فى الموقع وكل من شارك فية من موضوع وكل من اخذنا منة موضوعات الرب يعوض تعب محبتهم
الموقع غير مسئول عن الاعلانات و نافذة الموضوعات المتماثلة فهى تابعة للشركة المصممة للموقع ونرجو عدم نشر اى كلام لا يليق بتعليم المسيح

شاطر | 

اشكرك يا الهى على تمجدك فى قدسيك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: اشكرك يا الهى على تمجدك فى قدسيك   الإثنين يناير 27, 2014 2:40 am

انا باشكر ربي والهى و مخلصى يسوع المسيح من عمق قلبي على تمجده في قدسيه
و باشكر من عمق قلبي ماما العدرا وابونا سمعان الانبا بوﻻ و ابونا فلتاؤس السريانى و كل القدسين ﻻن بشافعتهم امام رب المجد يسوع المسيح له كل المجد بتتحل كل شئ و بتتفتح كل اﻻبواب المغلقة
و انا فى شغلى فى يوم من اﻻيام كان يوم مفهوش شغل غير قليل اوى و كنت قلقان ان صاحب الشغل يقلى انت مش بتشتغل كويس فطلبت ماما العدرا و ابونا سمعان اﻻنبا بوﻻ و ابونا فلتاؤس السريانى وقلتلهم يرديكم كده اروح زعﻻن و مش عامل فلوس و قلتلهم طيب اكمل 300 دوﻻر النهاردة و صادقونى معرفش ايه اللى حصل اليوم ده قفلت 375 دوﻻر شفتم قد ايه ربنا حنين و مبيرداش يرد حد فاضى من خﻻل شفاعة امه العدرا مريم و ابونا سمعان اﻻنبا بوﻻ و ابونا فلتاؤس السريانى و كل القدسين و كل ما بتقف معايا حاجة بطلبهم و بشو ف كل حاجه بتتفتح امامى اطلبوا شفعتهم دائما و شفاعة سريع الندهة ابونا سمعان اﻻنبا بوﻻ تكون معانا كلنا . اطلبوا ابونا سمعان اﻻنبا بوﻻ سريع الندهة دائما في كل حاجة و انتم هتشوفوا حاجات حلوة اوى

اشكرك يا الهى على تمجدك فى قدسيك
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1