موقع القديس العظيم ابونا سمعان الانبا بولا يرحب بكم للتسجيل فى الموقع اضغط على زر التسجيل

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

موقع القديس العظيم ابونا سمعان الانبا بولا يرحب بكم للتسجيل فى الموقع اضغط على زر التسجيل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

يوافق على شروطى

يوافق على شروطى  Empty يوافق على شروطى

مُساهمة  الانطونى الثلاثاء سبتمبر 13, 2011 7:04 pm

يحكى د. ( ر.ب )
انا بشتغل دكتور بره مصر و اليومين دول انا عندي تجديد عقدي وكان فيه ناس واقفين ضدي وصاحب المستشفي مكنش موافقلي علي المرتب اللي انا طالبه فاانا كنت في ضيق لاني مش عارف اعمل ايه ولا هاجدد ولا لا المهم كنت قاعد علي الفيس بوك وحبيت ا......سال علي حد من اصدقائي في امريكا عشان الاعصار فلقيت عنده علي الوول فيديو عن ابونا سمعان فحبيت اسمعه عجبني جدا واثار فضولي دخلت عندكم لقيت كلام عن حد طلب منه شفاعته في موضوع ما وربنا استجاب لشفاعته وانا معرفش ليه انا طلبت منه وعارفين انا طلبت من غير خناق ولا حاجه كل اللي قلته خليك معايا يا ابونا سمعان وهاتلي حقي.....رحت المستشفي و اشتغلت وانا حاطط في قلبي اني مش هاكلم حد ولا هاطلب من حد واللي عاوزه ربنا يكون بعد ماخلصت شغلي وانا قاعد في العياده الاقي صاحب المستشفي داخلي وبشويه مناقشه كان ربنا حاضر فيها وافقلي علي التجديد واداني اللي طلبته مع انه مش متعود انه يعمل كده مع حد ....انا مفتكرتش ابونا سمعان غير لما رجعت البيت وفتحت النت ...قلت انت يا حبيبي اللي عملت كده....المعجزة ابونا سمعان عملها بعد 4 ساعات

بركة صلواته مع جميعنا امين
الانطونى
الانطونى