موقع القديس العظيم ابونا سمعان الانبا بولا يرحب بكم للتسجيل فى الموقع اضغط على زر التسجيل

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

موقع القديس العظيم ابونا سمعان الانبا بولا يرحب بكم للتسجيل فى الموقع اضغط على زر التسجيل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شغل اسبوعين متواصلين..خلص في 4 ساعات

شغل اسبوعين متواصلين..خلص في 4 ساعات Empty شغل اسبوعين متواصلين..خلص في 4 ساعات

مُساهمة  Admin السبت فبراير 04, 2012 1:21 am

لان الذي يحبه الرب يؤدبه وكأب بابن يسرّ به (امثال12:3
ارسلت احد اعضاء الجروب ابونا سمعان تقول
انا كنت عايزة اقول علي وقفة ربنا معايا من خلال شفاعة ابونا سمعان والانبا كاراس والقديسة ريتا
انا في كلية هندسة معمارية وكنت بشتغل في الماكيت لمدة اسبوعين متواصلين ,في اخر يوم ليلة المشروع كنت بطلب من ربنا بشفاعة القديسين دول يساعدوني اني اخلص بسرعة علشان اروح ارتاح قبل تسليمه ومناقشته, وفعلا خلصت بدرى وكنت خلصت بدري وكنت فرحانة اوي وشكرتهم كتير
قبل ما امشي من الكليه في اليوم ده ,الماكيت وقع من على الترابيزة اتكسر 600 حته وكنت بعيط ومتضايقة وما كنتش عارفة اعمل ايه لان التسليم تاني يوم وزعلت اوي ان ابونا سمعان والانبا كاراس والقديسة ريتا محفظوش عليه

بس بجد ترتيب من ربنا اصحابي فاتوا عليا في الكليه ولاقوا الدنيا متكسرة كده واعدوا يساعدوني
وخلصت شغل اسبوعين في اربع ساعات فعلا حاجة لا تصدق...والتسليم كان كويس اوي وربنا بجد اتمجد في المناقشة وكانت حلوة اوي بصلوات ابونا سمعان والانبا كاراس و القديسة ريتا

انا عارفة ان اللي حصل دا كان عشان حاجة احسن عشان ربنا يعلمني درس ويقويني..
الذي يحبه الرب يؤدبه.. وانا مش زعلانة

نشكر ربنا علي عجائبه وشفاعه قديسيه ,حقا ينبغي ان نتذكر ما قاله القديس ماراسحق
"لا تكره الشدائد فباحتمالها تنال الكرامة وبها تقترب الى الله

اطلبوا ربنا وشفاعة ابونا سمعان وكل القديسين في كل اموركم ,شدائدكم , مشاكلهم,وكل ما يحيركم وهيستجيب لكم اكيد وهيفرحكم وابقوا افتكروا تكتبوا لنا وتفرحونا معاكم باخبار ابونا سمعان اللي بتعطي الامل لكثيرين
منقول
Admin
Admin
Admin

https://fr-samaan-st-paul.yoo7.com

- مواضيع مماثلة