موقع القديس العظيم ابونا سمعان الانبا بولا يرحب بكم للتسجيل فى الموقع اضغط على زر التسجيل

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

موقع القديس العظيم ابونا سمعان الانبا بولا يرحب بكم للتسجيل فى الموقع اضغط على زر التسجيل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

جعلتها لا تشعر بعملية منظــــار المعـــدة

جعلتها لا تشعر بعملية منظــــار المعـــدة Empty جعلتها لا تشعر بعملية منظــــار المعـــدة

مُساهمة  abram الأربعاء أغسطس 07, 2013 5:35 pm

تحكى احدى عضوات البيدج وتقول :
انا فتاه جربت شفاعه ابونا سمعان من فتره قريبه والنهارده كان عندي عمليه منظار للمعده بالتخدير كنت مرعوبه بمعني الكلمه قبل ما اذهب للمستشفي وضعت نقطه زيت من زيت العدراء في حلقي لاني لازم اكون صائمه ورحت للمستشفي اخدت معايا الست العذراء وابي سيفين وامنا ايريني وابونا سمعان "وقلتله انا سمعت معجزات عملتها مع ابي سيفين اشتغل النهارده" بس كنت مرعوبه ودخلت المستشفي وجهزوني للعمليه وفجاة لقيت في هرج ومرج في الاوضه اللي قدامي فيها مريضه بتعمل هي كمان عمليه منظار ولكنها من بعد التخدير لم تستيقظ وحصل هرج لايفاقها من البنج واستمر الحال هكذا لفتره لدرجه الدكتوره خافت علي واغلقت الباب علي لكي لا اري ماذا يحد ث واستمريت 45 دقيقه انتظر وانا اعمل تمجيد وانا نائمه علي السرير منتظره وانا باكيه وخائفه وبعد هده الفتره العصيب وزوجي ينتظرني دخلت الدكتوره والممرضه وقالتلي متخفيش فسالتها هو المنظار هياخد قد ايه قالت 5 دقائق والعجب اعطتني الممرضه البينج وانا بنادي ابونا سمعان وابي سيفين الست العدراء وامنا ايريني لم اشعر بشي الا الخرطوم يدخل والدكتوره بتسحبه وتقول خلاص ازاي انا مش عارفه استغرق ذلك اقل من دقيقة ونشكر ربنا وقدسيه علي مساعدتهم لينا نحن الخطاة غير المستحقين
abram
abram